På denne tur tilbydes bustransport i hvilebus eller egen transport.
Bus: Afrejse med bus fredag eftermiddag den 7/2. Ankomst til Kronplatz lørdag morgen. Hjemrejse er fredag aften (efter aftensmad) den 14/2, med hjemkomst lørdag formiddag. Ski- og støvletransport er inkluderet i busrejsen. Der er samkørsel med de andre ture til Kronplatz. Med bus får man mulighed for 7 skidag. Ønsker du dette, skal der tilkøbes liftkort til ankomstdagen, da det liftkort som er inkluderet i prisen, er gældende fra søndag til fredag.
Opsamlingsplan bus til Kronplatz.
Udrejse – Fredag 7/2:
12.45 Holte Station Bussen pakkes
13.15 Holte station Afgang
14.00 Høje Taastrup station (H.Taastrup blvd. Lige ved hovedindgangen)
16.00 Rødby (Ved check-in)
16.15 Rødby overfart
Der vil være mulighed for tidlig aftensmad på færgen. Derudover vil der blive holdt pauser og et ”tandbørstestop” på passende tidspunkter, afstemt efter chaufførernes køre- og hviletid.
Igennem Tyskland er mulighederne for at købe mad i forbindelse med pauserne som regel ret gode, men det er også muligt at tage madpakke med til turen. Der kan købes drikkevarer i bussen. Medbring evt. et tæppe og en lille pude til natten.
Forventet ankomst til Kronplatz lørdag morgen ca. 08.00/08.30.
Hjemrejse – Fredag 14/2:
20.40 Kronplatz Bussen pakkes ved Brunella
21.00 Kronplatz Bussen pakkes ved Monte Paraccia/ Majarei
21.20 Kronplatz Afgang
Forventet hjemkomst til Holte st. lørdag ca. 16.45.
Bil: Der er ca. 1250 km. til Kronplatz. Bemærk at der betales for at køre på motorvej i Østrig og Italien. Vignette til Østrig, gældende i 10 dage koster ca. kr. 75,- og kan købes på tankstation i Tyskland inden grænsen til Østrig. I Italien betaler man motorvejsafgift for den strækning man køre. Der betales når man kører af motorvejen.
I Østrig og Italiens bjergregioner er vinterdæk påbudt i vinterhalvåret. Ligeledes er man forpligtet til at have snekæder og trafikveste (til alle personer) i bilen.
Gæster i egen bil har mulighed for en ekstra overnatning (14.-15/2) inkl. morgenmad, uden beregning.