Sæsonens skiture

Næsten alle sæsonens klubture vil blive lagt op inden skolestart, uge 7 turene dog inden 1. august med angivelse af hvornår de åbner for tilmelding. Der er visse klubture i uge 7, som er meget populære, og disse ture vil i år blive åbnet i en prioritet rækkefølge med én dags mellemrum, indtil alle uge 7 ture er åbne. Øvrige ture uden for uge 7 vil blive lagt op med angivelse af dato, for hvornår de bliver åbnet, så hold øje med disse.

Man tilmelder sig i 2 forløb, først trin med valg af familiemedlemmer og betaling af depositum, og herefter trin 2 med valg af deltagertype/pris og bestilling af tilvalg.

Planlagte skiture

Herunder er planlagte skiture for indeværende og kommende sæson. På hver tur vil der være et link over til vores tilmeldingssystem, enten direkte til den enkelte tur eller til den samlede oversigt over arrangementer, hvor man kan finde alle arrangementer http://medlem.hareski.dk/event

Loading Events

« All Events

Generalforsamling torsdag den 5. september 2019

   

Sæt allerede nu kryds ved torsdag d. 5. september 2019 kl. 18:00. Tilmelding skal ske inden mandag den 2. september kl. 9, så vi ved hvor mange der skal laves biksemad til. Tilmelding foregår via den nye medlemsportal ved at følge linket: Tilmelding til generalforsamling

Sted:

Klubhuset, Poppel alle 14, 3500 Værløse (med forbehold for ændring)

Dagsorden

  1. Valg af Dirigent
  2. Formandens beretning v/Steen Rath
  3. Udvalgsformændenes beretning
    1. Alpin udvalget (Skiteamet) v/Carsten Wexel
    2. Freestyleudvalget v/Marie-Louise Andreassen
    3.  Instruktørudvalget v/Benjamin Fardan Nodal
    4. Sponsorudvalget v/Carsten Wexel
    5. Handicapudvalget v/Anne Gram
    6. Vallåsenudvalget v/Søren Bank
    7. Turudvalget v/Indgår i formandens beretning
    8. IT-udvalget v/Indgår i formandens beretning
    9. Medieudvalget v/Indgår i formandens beretning
  4. Forelæggelse af revideret regnskab til godkendelse
  5. Fastlæggelse af indskud og kontingent med fremlæggelse af budgetforslag
  6. Behandling af forslag
  7. Valg af formand -Formanden Steen Rath er valgt for 2 år, og derfor ikke på valg
  8. Valg af bestyrelsesmedlemmer
    1. Bestyrelsesmedlemmer for 2 år – På valg er Jesper Ljungberg (næstformand), Martin L. Mortensen og Søren Bank.
    2. Bestyrelsessuppleanter for 1 år, – På valg er Maria-Louise Andreassen og Jakob Støvring Sørensen
  9. Valg af revisorer og revisor suppleant.
    1. Mette Knudsen på genvalg for 2 år som revisor
    2. Jørgen Lindhoff  er på valg som revisorsuppleant for 1 år
  10. Eventuelt

Forslag til behandling og beslutning på generalforsamlingen skal være formanden Steen Rath eller forretningfører Sten Skjoldborg i hænde senest d. 15. august 2019.

Steen Rath: sr@hareski.dk

Sten Skjoldborg: ss@hareski.dk

Details

Date:
September 5
Time:
18:00 - 22:00
Event Categories:
,

Venue

Klubhuset
Poppel alle 14
Hareskoven, 3500

Organizer

Sten Skjoldborg
Phone:
31400049
Email:
badkleinkirschheim-uge7@hareski.dk